2012 <3

Godina nova, svi nesto zele ja molim Boga, da mi tebe samo za mene cuva. Godina nova, svima donese srecu u novo ljeto ja bez tebe necu, a tacno u ponoc iskreno i od srca zelim da tvoje srce za mene kuca.

Ispratismo jos jednu godinu. Ostade ona iza nas, a mi nastavismo dalje. Prosla godina i nije bila toliko losa, ali zna se naravno sta je u njoj bilo najbolje. To se podrazumijeva, zar ne? Moja najbolje docekana Nova godina, i prva Nova godina da je docekana sa mojom Zvijezdicom. Docek Nove godine sa ljudima do kojh ti je stalo, i sa ljudima koji su u stanju da svaki tvoj osmijeh protumace da li je dosao iz duse ili se na licu nasao kao kod nekog odlicnog glumca. Hiljade ljudi, oko mene stoji, i ceka da otkuca sat pri tome izgovarajuci molitive u sebi za Novu godinu pri tome zeleci sebi i svojim najblizima sve najbolje. Sve je nekako bilo u duhu Nove godine.. Svi su se talasali u jednu stranu, a nebo je bilo granica. Nebo koje je bilo prepuno zvijezda i sarenila koje je nastalo od vatrometa.  Cestitke izmedju nas, potom roditelji zovu, i onako iz kucne, usamljene atmosfere zele sve najbolje. Prva Nova godina koju sam slavila cetiri dana i tri noci s njima. Nasa mala vikendica u samome centru je doprinjela svoj predivnoj atmosferi koja se zadrzala sve te dane i noci. To su bili trenuci koje cu pamtiti cijeli zivot, i kojih cu se vrlo rado sjecati. Tih dana smo non stop sebi postavljale pitanje: "Gdje cemo biti sljedece godine u ovo doba ?" Naravno odgovor na ovo pitanje niko nije dao, ali smo si obecale da ove godine aBd idemo na more svi zajedno, i da cemo ostati jedno kao i do sada.

Photobucket

57 komentara

  1. draga moja, vidim da ti je stvarno savrseno bilo za Novu godinu. Cuvam vam fige da vas zivotni putevi ne rastrgaju na razlicite stvari, vec da se i dalje cvrsto drzite 🙂 hahah, hvala, mila, eeeh, bilo je vrijeme 🙂 i tebi sve naaaj :**

  2. hvala ti mila, naravno da ti ne zamjeram.
    vidim opet si se provela najbolje što znaš, stvarno mi je drago zbog tebe 🙂
    i želim i ja tebi sve najbolje, mnogo ovakvih provoda bez povoda i da odeš na more sa njima, i sve sve sveeeeeee što želiš da se ostvari 🙂
    i naravno, želim da se u 2012. napokon uponamo 🙂
    volim te puno 🙂

  3. Haha, sad ispadoh pametna, ali nije stvarno ništa teško, samo se tako čini. Svi koji govore engleski malo bolje, mogu. Tako da i ti sigurna sam u to. :)) Haha, i ovi moji iz razreda se žale na profu, a mene baš briga, ništa mi ne može eng. pokvariti. 🙂 Hvala, i tebi sve najbolje. 😀 I plus one želje iz mog posta. 😉
    Drago mi je što si se provela, mada ja nisam ni sumnjala, tebi to stvarno ide. 😀

  4. Pa, mislim da dosta nas samo čeka na to. Ma jok, nije meni to tako blizu, još duge dvije godine, ali izdržat ću 🙂 I ne gnjaviš, bona. Razumijem, u potpunosti. Ali nemoj da se brineš i sekiraš. Sigurna sam da će sve to biti uredu i da ćeš se navići, mislim da ti neće biti uopće teško, jer kao što kažeš, barem nećeš imati nekoga ko će ti upadati u sobu i smetati. Ja mrzim to, fakat 😀
    A na brata se navikavam 🙂 Malo jest teško i malo nervira, ali eto, navikne se čovjek i na puno gore stvare, pa što ne bih i ja na njega. 🙂

    I ti se čuvaj, draga :*

  5. Ja te stvarno podržavam. Mlada si, i treba da se provodiš. Eh, sad, zašto se ja još uvijek ne provodim tako, ne bih ti znala objasniti. hahah. 😀 Valjda ja to radim na neke druge načine.
    Žao mi je što je tako, jer ne sumnjam u tvoje sposobnosti, tj. možeš ga govoriti kao da ti je maternji. 🙂 Ali, eto , ne voliš ga. Nema veze, možda voliš matematiku. hahah. Ja znam da je ja mrzim iz dna duše. Različiti ljude vole različite stvari. 😀 I hvala na ovim riječima, znam da će mi mnogo pomoći. 😉 Uživaj i ti draga moja :* <3

  6. Ah, pa vjerujem, svi smo mi takvi. Svi se plašimo ostaviti stari život i krenuti u novi, vjerovatno bolji. I naravno, sve ima svoje dobre i loše strane, ali znaš kako kažu, što se mora nije teško. Vremenom ćeš se ti navići živjeti i bez mamine kuhinje, svog grada i svega ostalog. 🙂

    hvala, također :*

  7. I miss you too! Ali šta ću, ulazim ja na blogger, al’ mi mrsko sve, i pisati postove i ostavljati komentare. :$ Kad sam na netu, uglavnom gledam serije. 🙂
    I šta mi ti radiš, kako si? Opet si promijenila username, gledam ko je ovo sad, hahah. 😀 :*

  8. Hmm, pa mogu ti reći da i jeste. Mislim da svi mi imamo neke osobine od kojih bježimo, neke dijelove sebe.
    Ehh,u trenutku kad ti odgovaram nije ostalo puno vremena,ali ono stvarno. 🙁
    Još sam se više umorila na ovom raspustu (psihički),nego odmorila. Tako da se slažem s tobom, januar je da izvineš u*ran mjesec. Ali,šta ćeš? Proći će i to. 🙂

  9. ne mogu da se trudim, jednostavno nemam snage :/

    a što se tiče te BIG odluke.. draga, pa sigurno nisi jedina kojoj je to toliko stresno.. i ti koji onako ponosno kažu: eh ja ću tu. sigurno nisu 100% sigurni, i vjerovatno su im roditelji ili neko već, utuvili to u glavu i oni ne znaju drugačije.
    polako, stani i saberi se. pokušaj shvatiti u čemu si najbolja i šta voliš.. ne mora to biti nešto što ti razvaljuješ i u čemu si odlična, a da to ne voliš..
    sigurna sam ja da ćeš na kraju donijeti pravu odluku, i da ćeš se smijati sama sebi jer si se nervirala oko nekih stvari, a zapravo si samo trebala sjesti i sagledati kako stvari stoje 🙂

  10. Ma valjda je više do nas, nego do januara jadnog. :/ A čuj, ja ti neću reći ono što očekuješ. Mislim, malo je onih koji su zaista zreli u našim godinama (dobro ja sam malo mlađa), koji znaju šta žele i koji čvrsto stoje iza svojih odluka. I zato nemoj da te puno brine što ti nisi takva. Svakako bi trebala što prije donijeti odluku, ali nemoj da te pritisak uništi. Ne daj se, sve ćeš to brzo shvatiti. :*

  11. Ne garantujem ti da će to biti ubrzo, ali ako bude, biće tek negdje poslije sredine februara. Spremam ispit od 600 strana, pa ti vidi -.-
    Svi su sad u onom fazonu “Nemaš ti vremena ni za šta”, kao da ne znam sama da se organizujem kako valja, ali hajde, proći će i to.

    I samo da znaš da me zabrinjavaju ovi tvoji postovi. Ne muljaj me džaba govoreći kako si hepuška, ne vjerujem ti!
    Razgovaraćemo o ovome, nećeš mi se izvući!

  12. Zaključala i bacilo na dno bunara (onog koji nema dno xD)
    Vidiš da i mene opuca tako, al’ samo pozitivno ludilo 😀

    E moj Dinči, tu u tim riječima krije se više nego što otkrivaš. Ali hajde, neka ti bude. Samo se ti skrivaj 😛

  13. A ne mislim ja da ti igras prljavo, ne ne. Ali da te puno vise opterecava ova situacija, nego sto ti to otkrivas. Znam da razumijes sta hocu da kazem. 🙂
    A vjerujem i ja u sebe. Vec sam se uvjerila u to, makar sto se njega tice. On me ne zanima vise. 🙂

  14. Haha, ma sigurno, evo vec se nerviram. 3. sam razred, imam jos godinu dana da odlucim, ali svejedno se sekiram posto mi nista ne ide, nista me ne privlaci. :$ Ali, eto hajde, imam godinu dana, opet ponavljam. 🙂 Ma osvanuce sigurno. 😉

  15. hvala ti mila 🙂
    aa što se tiče pritiska i stresa.. ne znam, ne razumijem, ali opet.. priušti sebi neku dugu šetnju na svježem zraku.. šta znam, razbistri malo misli 🙂
    i sigurna sam da ćeš na kraju donijeti pravu odluku 🙂 (LL)

  16. draga moja, slazem se, prizori su divni.
    Sve ima svoje..i vatra i led, u kap se spoje i cemer i med..sve ima svoje, vrlina i greh..tuge postoje da bi prizvale smijeh.. Malo Balasa sam ti ovdje umijesala, cisto da ti kazem da stvarno sve ima svoje, i to sto ti se svidjao i to sto vise ne osjecas nista. Drago mi je zbog toga, jer to onda znaci da si spremna u zivot pustiti nekog drugog i biti ponovo sretna. Ljubim pufnicu moju dragu, odavno ti postar nije pokucao na vrata i to noseci havaniiicu najdrazu, jos uvijek, nadam se. Nadam se da ce biti jaci od ovih niskih temperatura i veeelikog snijega!

Komentariši